/ Dili yəyiş:
İdarə etmək çox çətindir, əgər bunu təmiz vicdanla edirsənsə. (Napaleon I)
» » Səhifə 7
Tarix: 5-04-2017, 17:21
Bölmə: Marketinq
Müəllif: Henri Çermesson (Henry Charmasson), ictimai əlaqələr və reklam üzrə məşhur mütəxəssis müxtəlif firma, xidmət və məhsullar üçün ad və şüarlar hazırlanması ilə məşğul olur. Material ingilis dilindən qısaldılmış formada tərcümə olunaraq dərc olunmuşdur. Yaxşı kommersiya adını necə tapmaq
Tarix: 5-04-2017, 17:19
Bölmə: Marketinq
Müəllif: Klaus Mozer (Klaus Moser),Hisen universitetinin reklam professoru, Mannhaym (Almaniya) Dizayn və Reklam universitetinin rəhbəri. Material alman dilindən qısaldılmış və uyğunlaşdırılmış variantda dərc olunur. “Semantik deduksiya” nın tələbləri o deməkdir ki, mətnlər elə qurulmalıdırlar
Tarix: 5-04-2017, 07:58
Bölmə: Mühasibatlıq
Tarix: 4-04-2017, 06:59
Bölmə: Menecment
Heç kim uğursuz olmaq istəməz. Buna görə də hər gün hədəflərinizi nəzərdən keçirməli və iş planınızın inkişafı üçün addımlar atmalısınız. Bəzən fərqində belə olmadan atdığınız addımlar işinizə zərər verə bilər. Aşağıda sahibkarlara uğursuzluq gətirən 3 əsas səbəbi oxuya bilərsiniz: Şəxsi intizam
Tarix: 4-04-2017, 06:56
Bölmə: Menecment
Business Insider internet nəşriyyatı uğurlu və məhsuldar iş naharının sadə, lakin vacib qaydalarının siyahısını müəyyən etmişdir. 1. Səhər yeməyi, nahar, şam yeməyi və qəhvə İlk öncə onu demək lazımdır ki, “iş naharı” artıq günorta ilə məhdudlaşmır. Nahar fasiləsi vaxtı danışıqların həyata
Tarix: 29-03-2017, 18:45
Bölmə: Menecment
1. İlk növbədə hüquqi şəxs kimi qeydiyyatdan keçmək; 2. Müəssisənin operativ idarəetməsini dərhal digər bir şəxsə həvalə etmək; 3. Şəhər mərkəzində ofis kirayələmək; 4. İlk qazanılan pulu bahalı əşyaların, avtomobilin alınmasına və ya şəxsi sürücüyə sərf etmək; 5. Bütün ştat yerlərini doldurmaq,
Tarix: 24-03-2017, 06:21
Bölmə: Menecment
Heç kimə sirr deyil ki, şirkətin rəhbərindən və onun davranışından çox şey asılıdır. Banker.az saytı The Huffington Post-a sitat gətirərək bildirir ki, menecerin öz əməkdaşlarını düzgün şəkildə necə motivasiya etməyi bacarmasından isə daha çox şey asılıdır. Statistikaya əsasən, şirkət
Tarix: 21-03-2017, 11:55
Bölmə: Marketinq
Bu dəfəki məqaləmdə sırf marketinqlə əlaqəli olmasa da ancaq vaxtın idarə olunmasına daha yaxın olan maraqlı bir mövzuya toxunmaq qərarına gəldim. Bəlkə də çoxlarımız bu barədə ya məlumatsızıq, ya da az məlumatlıyıq. Məqalədə əsasən bir çox uğurlu iş adamlarının niyə eyni paltarı hər gün və ya hər
Tarix: 21-03-2017, 11:54
Bölmə: Marketinq
Loqotip – İstənilən şirkətin kompakt və vizual mini obrazıdır. Ona görə ki, qrafik formada loqotip şirkət və ya brend haqqında müəyyən xatırlatma funksiyasını daşıyır. Loqotipin yaranma tarixi “Loqo” – bu yunan sözüdür və mənası da (danışmaq, çıxış etməkdir). Hələ antik dövrlərdə fiqurlu yazışma
Tarix: 21-03-2017, 11:53
Bölmə: Marketinq
Birinci yazımda da qeyd etdiyim kimi müasir dönəmdə loqotiplər şirkətlərin və brendlərin qurulmasında ən funksional marketinq alətlərindən biridir. Demək olar ki, hər gün jurnallarda, saytlarda, televiziya reklamlarında, küçələrdə və s. yerlərdə rast gəlirik. Loqotiplər istehlakçı şüurunda şirkət