/ Dili yəyiş:
İdarə etmək çox çətindir, əgər bunu təmiz vicdanla edirsənsə. (Napaleon I)
» » Səhifə 4
Tarix: 17-09-2017, 12:47
Bölmə: Mühasibatlıq
Müəssisə işçini işdən azad edərkən onun ilə son haqq-hesab aparmalıdır. İşdən azad olunan işçiyə aşağıdakı ödənişlər edilməlidir: işdən azad olan ayda faktiki işlənilən günlərin əmək haqqısı; istifadə edilməmiş məziniyyətə görə kompensasiya; Bundan başqa, bəzi hallarda işdən azad edilən işçilərə
Tarix: 17-09-2017, 12:31
Bölmə: Marketinq
Tibb mərkəzlərinin 7 gün 24 saat fəaliyyət göstərdiyini və insan sağlamlığı üçün xidmət etdiyini nəzərə aldıqda istifadə olunan bir çox məhsulların xüsusi əhəmiyyətli məhsullar olduğunu görürük. Həmin məhsullar səhiyyə xidmətlərinin vaxtında və təsirli şəkildə təqdim olunmasını təmin edir. Burada
Tarix: 17-09-2017, 12:26
Bölmə: Marketinq
Marketinqdə önəm kəsb edən məsələlərdən biri də məhsulun qablaşdırılmasıdır və bu faktor məhsulun tanıdılması, müştəri önündə ilk təəssüratın yaradılması, brend imicinin formalaşdırılması üçün önəmli sayılır. Burada qablaşdırmanın satışa olan təsirinə də toxunacağıq. İnformasiya, məhsulun və ya
Tarix: 17-09-2017, 12:18
Bölmə: Marketinq
Ara sıra böhrana dair yazılarımda toxunuram. Bu dəfə isə marketinqin və marketoloqların böhranlı dönəmlərdə olan rolundan yazası oldum. Heç də yaxşı dönəm yaşamadığımızı demək olar ki, artıq hər kəs görür və hiss edir. Ölkəmizdə 2015-ci ildən başlayan iqtisadi böhran dərinləşdikcə artıq sabit
Tarix: 13-09-2017, 10:39
Bölmə: Menecment
Təsəvvür edin ki, çox sərfəli bir təklif almısınız, lakin onu təklif edən insan sizdə güvənsizlik yaradır. Biznesdə intuisiya vacib rol oynasa da, heç də həmişə yüz faizlik nəticə vəd etmir. Bəs gələcəkdə partnyorluq edəcəyiniz insanın etibarlılığını necə yoxlaya bilərik? Hər şeydən öncə rahat
Tarix: 13-09-2017, 10:04
Bölmə: Marketinq
1. Kişi kostyumları dükanın sahibi öz satışlarını artırmaq istəyirdi. O, min ədəd fərqli qəpik sifariş etmişdi, bu qəpikləri hansısa ölkənin pullarını xatırladırdı. Bu qəpiklər, platin, qızıl və gümüşlə örtülmüş və bütün dükanlara paylanmışdı. Satıcı kostyumu bağlama kimi hazırlayıb, müştəriyə
Tarix: 28-08-2017, 20:13
Bölmə: Marketinq
Heç kimə sirr deyil ki, alıcıların loyallığını qazanmaq bir qədər çətindir. Bunun üçün çox və gərgin işləmək lazımdır. Lakin bu hələ kifayət etmir: müştərini necə qoruyub saxlamağı, onu necə “daimi” etməyi bacarmaq və onun sizə dəfələrlə yenidən geri dönməsinə nail olmaq lazımdır. Infoplus.az
Tarix: 28-08-2017, 20:10
Bölmə: Marketinq
Sonsuz sorğular və yeniliklər müştərini şirkətinizdən uzaqlaşdıra bilər. Və bu zaman xidmətlərin genişləndirilməsinə edilən xərclər özünü doğrultmayacaq. Hər kəs bilir ki, xidmət müştərinin qorunub saxlanılması zamanı vacib tərkib hissələrindən biridir. Müştəriyə sadəcə məhsul satmaq azdır.
Tarix: 28-08-2017, 20:08
Bölmə: Marketinq
Bəyəndiyiniz məhsulu sizə ən uyğun qiymətə almaq üçün dörd məsləhətdən yararlana bilərsiniz. Qiyməti endirməyin mümkün olub-olmadığını araşdırın: Qiymət endirməyin hətta xoş qarşılandığı ölkələrdə belə bəzən bunu hər yerdə etmək mümkün olmur. Xoşagəlməz vəziyyətə düşməmək üçün qiymət “öldürməyə”
Tarix: 16-08-2017, 11:38
Bölmə: Menecment
Hazırda ölkəmiz və iqtisadiyyatımız heç də yaxşı günlərini yaşamır. Qısası 2 ildir ki, böhran ortalıqda hələ də tuğyan edir. Böhran menecerlərə həm də güclü olub, olmadıqlarını da hiss etdirdi. Belə ki, böhranın ən çox hiss olunduğu sektorlardan biri də B2B sektor oldu. Bu sahədə çalışan