/ Dili yəyiş:
İdarə etmək çox çətindir, əgər bunu təmiz vicdanla edirsənsə. (Napaleon I)
» » » Qablaşdırmanın dizaynı brendin bir nömrəli kommunikasiya alətidir…

Qablaşdırmanın dizaynı brendin bir nömrəli kommunikasiya alətidir…

Tarix: 4-11-2018, 18:16
Bölmə: Marketinq
Qablaşdırmanın dizaynı brendin bir nömrəli kommunikasiya alətidir…


Demək olar ki, istehlak məhsullarının, xüsusilə də gündəlik istehlak üçün nəzərdə tutulanməhsullara aid qərarları istehlakçılar məhz marketlərdə verirlər. Əslində istehlakçılarımızla brendimiz arasında kommunikasiyanın qurulması üçün biz marketoloqların cəmi bir neçə saniyəsi vardır. Məhz bu bir neçə saniyə ərzində istehlakçını bizim məhsulumuzu almağa inandıra bilməliyik.

Məhsul qablaşdırmasının hədəf kütləmizlə rahat “ünsiyyət” qura bilməsi üçün dizayna doğru məna verilməli və vizuallaşdırılmış düzgün obrazı yaradılmalıdır. Dizaynın mənası ilə obrazı bir birilərini tamamlamalıdırlar.

Məhsula aid strategiya hazırlandığı ərəfələrdə paralel olaraq dizayna aid qisimlərə də öncədən diqqət yetirilməlidir:

Brendin unikallığı və dəyəri nələrdir?

Dizayn bu dəyəri istehlakçıya necə çatdıracaq və yaxud çatdıra biləcəkmi? Çünki standart dizaynların heç birində bu məqamlara toxunulmur. Təki satmağa məhsul olsun. Burada Filip Kotlerin bir fikirini yazmağım düşünürəm ki, yerinə düşərdi – Əgər siz brend deyilsinizsə, onda siz bir heçsiniz, siz sıradan satılan bir məhsulsunuz.

Biz istehlakçı nəzərində necə unikal ola bilərik? Onun diqqətini necə çəkə bilərik? Necə maraqlandıra bilərik?

Marketoloqun brendin vizualizasiyasına aid verdiyi qərarları ilə məhsul və isethlakçı arasında qurulacaq kommunikasiya hansı emosional formada olacaq?
Hədəf kütlənin brendi daha rahat yadda saxlaya bilməsi üçün hansı obraza ehtiyacı olacaq? Hansı ki, brendlə istehlakçı arasında kommunikasiyanın qurulmasında başlıca rola malik olacaq.

http://familalmammadov.comскачать dle 10.4фильмы бесплатно