Qablaşdırmanın dizaynı brendin bir nömrəli kommunikasiya alətidir… » infoplus.az
1. Aclıqdan ölmək üzrə olan bir iti qurtarın, sizi dişləməyəcək. İnsan ilə it arasındakı başlıca fərq budur. (Mark Twain) 2. Ədalət topaldır,ağır-ağır gəzir, amma gedəcəyi yerə mütləq çatır. (Mirabeau) 3. Ağıllı adam ağlını işlədir. Daha ağıllı adam başqalarının da ağlını işlədir. (Bernard Shaw) 4. Özünü ağıllı göstərmə çabası,hər zaman ağıllı olmağı əngəlləyir. (La Rochefoucauld) 5. Ayaqda ölmək dizi üstə yaşamaqdan daha üstündür. (Gerge Washington) 6. Başqalarından üstün olmamız önəmli deyil, önəmli olan dünənki vəziyyətimizdən üstün olmamızdır. (Hind Atalar Sozu) 7. Bu dünyaya istədiyimiz kimi gəlmədik, bu dünyadan istədiyimiz kimi getməyəcəyik. (Ömər Xəyyam) 8. Pulunu itirən bir şeyini itimişdir,qürurunu itirən çox şeyini itirmişdir, amma cəsarətini itirən hər şeyini itirmişdir. (Goethe) 9. Düşmənlərinizi bağışlayın, bu bir böyüklükdür, amma onları unutmayın,bu axmaqlıqdır. (J.F.Kennedy) 10.Pis cəmiyyətin poza bilmədiyi insanə, pis dost pozar. (La Edri) 11. Yuxuları gerçəkləşdirmənin yeganə yolu oyanmaqdır. 12. Düşmən istəyirsinizsə dostlarınızı keçin, dost istəyirsinizsə buraxın dostlarınız sizi keçsin. 13. Getdiyiniz yolda heç bir çətinlikl qarşılaşmırsınızsa, o yol sizi heç vaxt doğru yerə aparmaz. 14. Hər zaman doğru danış ki, nə dediyini xatırlamaq zorunda qalmayasan. 15. Təcrübə bir insanın başından keçənlər deyil, başından keçənlərin buraxdığı izlərdir. 16. Yüksəlmənin ən alçaqcası, zəiflərin çiyninə basaraq yüksəlməkdir. 17. Bir qadının üzündə daşıdığı ifadə üstündəki paltardan daha önəmlidir. 18. Doğarkən ağladıq, heç olmasa yaşayarkən gülək. — Marcus Tullius Cicero aforizmləri
» » » Qablaşdırmanın dizaynı brendin bir nömrəli kommunikasiya alətidir…

Qablaşdırmanın dizaynı brendin bir nömrəli kommunikasiya alətidir…

Tarix: 4-11-2018, 18:16
Bölmə: Marketinq
Qablaşdırmanın dizaynı brendin bir nömrəli kommunikasiya alətidir…


Demək olar ki, istehlak məhsullarının, xüsusilə də gündəlik istehlak üçün nəzərdə tutulanməhsullara aid qərarları istehlakçılar məhz marketlərdə verirlər. Əslində istehlakçılarımızla brendimiz arasında kommunikasiyanın qurulması üçün biz marketoloqların cəmi bir neçə saniyəsi vardır. Məhz bu bir neçə saniyə ərzində istehlakçını bizim məhsulumuzu almağa inandıra bilməliyik.

Məhsul qablaşdırmasının hədəf kütləmizlə rahat “ünsiyyət” qura bilməsi üçün dizayna doğru məna verilməli və vizuallaşdırılmış düzgün obrazı yaradılmalıdır. Dizaynın mənası ilə obrazı bir birilərini tamamlamalıdırlar.

Məhsula aid strategiya hazırlandığı ərəfələrdə paralel olaraq dizayna aid qisimlərə də öncədən diqqət yetirilməlidir:

Brendin unikallığı və dəyəri nələrdir?

Dizayn bu dəyəri istehlakçıya necə çatdıracaq və yaxud çatdıra biləcəkmi? Çünki standart dizaynların heç birində bu məqamlara toxunulmur. Təki satmağa məhsul olsun. Burada Filip Kotlerin bir fikirini yazmağım düşünürəm ki, yerinə düşərdi – Əgər siz brend deyilsinizsə, onda siz bir heçsiniz, siz sıradan satılan bir məhsulsunuz.

Biz istehlakçı nəzərində necə unikal ola bilərik? Onun diqqətini necə çəkə bilərik? Necə maraqlandıra bilərik?

Marketoloqun brendin vizualizasiyasına aid verdiyi qərarları ilə məhsul və isethlakçı arasında qurulacaq kommunikasiya hansı emosional formada olacaq?
Hədəf kütlənin brendi daha rahat yadda saxlaya bilməsi üçün hansı obraza ehtiyacı olacaq? Hansı ki, brendlə istehlakçı arasında kommunikasiyanın qurulmasında başlıca rola malik olacaq.

http://familalmammadov.comскачать dle 10.4фильмы бесплатно