Müştərini yalnız sizdən məhsul almağa necə vadar etmək olar? » infoplus.az
1. Aclıqdan ölmək üzrə olan bir iti qurtarın, sizi dişləməyəcək. İnsan ilə it arasındakı başlıca fərq budur. (Mark Twain) 2. Ədalət topaldır,ağır-ağır gəzir, amma gedəcəyi yerə mütləq çatır. (Mirabeau) 3. Ağıllı adam ağlını işlədir. Daha ağıllı adam başqalarının da ağlını işlədir. (Bernard Shaw) 4. Özünü ağıllı göstərmə çabası,hər zaman ağıllı olmağı əngəlləyir. (La Rochefoucauld) 5. Ayaqda ölmək dizi üstə yaşamaqdan daha üstündür. (Gerge Washington) 6. Başqalarından üstün olmamız önəmli deyil, önəmli olan dünənki vəziyyətimizdən üstün olmamızdır. (Hind Atalar Sozu) 7. Bu dünyaya istədiyimiz kimi gəlmədik, bu dünyadan istədiyimiz kimi getməyəcəyik. (Ömər Xəyyam) 8. Pulunu itirən bir şeyini itimişdir,qürurunu itirən çox şeyini itirmişdir, amma cəsarətini itirən hər şeyini itirmişdir. (Goethe) 9. Düşmənlərinizi bağışlayın, bu bir böyüklükdür, amma onları unutmayın,bu axmaqlıqdır. (J.F.Kennedy) 10.Pis cəmiyyətin poza bilmədiyi insanə, pis dost pozar. (La Edri) 11. Yuxuları gerçəkləşdirmənin yeganə yolu oyanmaqdır. 12. Düşmən istəyirsinizsə dostlarınızı keçin, dost istəyirsinizsə buraxın dostlarınız sizi keçsin. 13. Getdiyiniz yolda heç bir çətinlikl qarşılaşmırsınızsa, o yol sizi heç vaxt doğru yerə aparmaz. 14. Hər zaman doğru danış ki, nə dediyini xatırlamaq zorunda qalmayasan. 15. Təcrübə bir insanın başından keçənlər deyil, başından keçənlərin buraxdığı izlərdir. 16. Yüksəlmənin ən alçaqcası, zəiflərin çiyninə basaraq yüksəlməkdir. 17. Bir qadının üzündə daşıdığı ifadə üstündəki paltardan daha önəmlidir. 18. Doğarkən ağladıq, heç olmasa yaşayarkən gülək. — Marcus Tullius Cicero aforizmləri
» » » Müştərini yalnız sizdən məhsul almağa necə vadar etmək olar?

Müştərini yalnız sizdən məhsul almağa necə vadar etmək olar?

Tarix: 4-03-2018, 17:22
Bölmə: Marketinq
 Müştərini yalnız sizdən məhsul almağa necə vadar etmək olar?


Məhsul və yaxud xidmətinizdən heç də hər müştəri daimi alıcıya çevrilmir. Və çətin ki, tanışlarına sizi məsləhət görsün. İstədiyini əldə etdi və unutdu. Əsl loyallığın yaradılması xüsusi bacarıqdır.

Hansı müştəri sizi öz dostlarına və tanışlarına məsləhət görəcək və bunu böyük həvəslə edəcək?

Belə bir ideya yaranır: razı qalmış müştəri. Lakin bu heç də düzgün ideya deyil. Müştəri məhsulu əldə etdiyi an kifayət qədər razı ola bilər, lakin o gedə, heç vaxt qayıtmaya və sizi unuda da bilər. Sizdən mütəmadi olaraq alış-veriş edən, rəqiblərinizdə daha cəlbedici təkliflər gördüyü halda belə sizinlə qalan loyal müştəri daha maraqlıdır.

Bunun realda necə baş verdiyinə nəzər salaq. Müştəri hər hansı kanaldan sizə gəlib çıxdı. Məhsulunuz ilə tanış oldu. Diqqətini çəkdi. Və satıcılar yaxşı işləyirsə onu aldı.

Əgər müştəri hər şeyi – alış-veriş prosesini, məhsulun özünü, satışdan sonrakı xidməti – bəyənərsə sizdən dəfələrlə alış-veriş etmək, daimi müştəri olmaq qərarına gələ bilər. Məhsulunuz, şirkətiniz, xidmət səviyyəsi, zəmanət, təhlükəsizlik, emosiyalar onu daha çox qane etdiyi halda o loyal müştəriyə çevrilir. Və nəyahət, loyal müştərilərin əksəriyyəti sizi dostlarına, kolleqalarına və tanışlarına məsləhət görəcək. Bu halda onlar məsləhətçi müştəriyə çevrilir. Onların gətirdiyi yeni müştərilər isə sizdən razı qaldığı təqdirdə eyni prosesi onlar da təkrar edəcək.

Alış-veriş – loyallıq- məsləhət. Hər şey məhz bu ardıcıllıqla baş verir.

Müştərilərə nə qədər yaxşı xidmət göstərsəniz belə, kimlərsə narazı qalacaq. Bununla heç nə etmək olmaz: bütün insanlar fərqlidir.скачать dle 10.4фильмы бесплатно