/ Dili yəyiş:
“Biznes aləmində iki növ mənfəət anlayışı mövcuddur: nağd və təcrübə, ilk növbədə təcrübə toplayın, nağd isə sonra özü gələcək.”
» » » Öz marketinq strategiyasını kimlər yarada bilər, önəmi - fərdi brendinq

Öz marketinq strategiyasını kimlər yarada bilər, önəmi - fərdi brendinq

Tarix: 25-02-2018, 19:44
Bölmə: Marketinq
Öz marketinq strategiyasını kimlər yarada bilər, önəmi - fərdi brendinq


Artıq yalnız marketinq sektorunda çalışanlar deyil, bu sahədən uzaq digər peşə sahibləridə marketinqin vacibliyini fərqindədirlər. Hansı ki, inkişaf etmiş, hətda inkişafda olan bir çox ölkələrdə bunun çoxdan fərqində və önəmsəyirlər.
Siz hər hansısa bir avropa ölkəsində, və ya daha yaxın nümunə olaraq, Türkiyədə bir həkimlə, bir hüquqşunasla, bir idmançı və.s ilə araşdırdığınız zaman, marketinq fəaliyyətlərinə nə gədər önəm verdiklərinə, hər birinin strategiyasının olduğuna şahid ola bilərsiz.

Sevindirici haldır ki, son dönəmlərdə Azərbaycanda da müxtəlif sektorlarda (Səhiyyə, idman, ictimai, siyasi) fərdi şəxslərin brendinin yaradılması, fərdi şəxslərin marketinq strategiyalarının qurulması önəmli hala gəlmişdir.

Fərdi brendin yaradılması bir çox hallarda məşğul olduğu peşənin bir başa mütəxəssisi olan, məhsulu və xidməti çox zaman öz sənəti, peşəsi olan şəxslər tərəfindən reallaşdırılır. Fərdi brendin yaradılmasının əsas səbəblərindən biri, artıq bilik və bacarığın bazarda uğur qazanmaq üçün yetərli olmadığı, özünü təmsil etdiyin sektorda tanıtmadığın, iqtisadi dillə desək xidmətini satmadığın halda, kimsə sənin varlığından xəbərdar olmayacaq, varlığını bildirsən belə cəlbedici olmayacaq gədər sektorlar rəqabətli bir hala gəlmişdir.
Düzdür bu gün sosial media vasitəsilə, istənilən şəxs müəyyən bir brend formalaşdıra bilər və ya özünü hədəf kütləyə təqdim edə bilər. Ancaq müəyyən bir səviyyədək. O isə hələ peşəkar səviyyədə idarə olunduğu təqdirdə. Yalnız uğurlu bir marketinq, brend strategiya sizi sektorda lider brend edə bilər. Yalnız bununla istənilən gəliri əldə edə bilərsiz, rəqabətin böyük olduğu zamanda varlığınızı davam etdirə bilərsiz.
Fərdi brendi kimlər yarada bilər, və ya kimlərə faydalıdır deyə soruşularsa, bu istənilən şəxs üçün önəmli ola bilər. O şəxslər ki, birbaşa öz sənətləri, peşələri özləri olan, birbaşa fərdin özünə bağlı olan şəxslər. Bunlar həkimlər, idmançılar, hüquqşunaslar, siyasətçilər, sənətkarlar, musiqiçilər və.s bu sıranı istənilən gədər uzatmaq olar. Marketinq və brend strategiyaları, hədəflər və məqsədlərdə həmin şəxslərin özlərinə, sənətlərinə, peşələrinə və şəxsi hədəflərinə bağlı olaraq müxtəlifdir. Kimisi fəaliyyət göstərdiyi sahədə lider olmaq iddiasındadırsa, kimisi sadəcə müəyyən bir satış hədəfinə nail olmaq, kimisi öz sahəsinin brendi olmaq, kimisi sahənin onunla adlandırılması iddiasında olmaq, (səhiyyə, hüquq) kimisi öz fəaliyyəti ilə gündəmdə olmaq və gələcək şəxsi məqsədləri olan (siyasətçilər) kimisi əldə etdiyi şöhrəti saxlamaq, davam etdirmək, daim trend olmaq (idmançılar, musiqiçilər və.s) bu sahələri, məqsədləri istənilən gədər uzatmaq olar. Bunların ortaq cəhəti yalnız uğurlu bir marketinq və brend strategiya ilə nail olmaq mümkündür. Digər halda isə bu imkansız ola bilər. Eyni zamanda marketing strategiyası yalnız peşəkar səviyyədə yaradıldığı zaman uğurlu ola bilər.

Bu gün Azərbaycanda aktuallıq qazanan və bir çox peşə sahibləri tərəfindən edilən marketinq fəaliyyəti yalnız, böyük maliyyə itkisi və kiçik təsirlərdən başqa bir faydası yoxdur. Səbəb fəaliyyətin peşəkar səviyyədə qurulmaması, marketinq biliklərinin azlığı, plansızlıq və.s. Bir çox şəxslər marketinq strategiyalarını yaratdıqları və reallaşdırdıqları zaman aşağıdakı yalnışlıqlara səbəb olurlar:

1) Vahid brend üslubun olmaması
2) strategiyanın plansız ve istək üzərindən qurulması
3) hədəf kütlə ehtiyac ve istəkləri nəzərə alınmaması
4) strategiyanin hədəfi ilə fərdin hədəflərinin uyğunlaşmaması
5) strategiyanın arxasında fəaliyyətin göstərilməməsi
6) Reklamin dayaqsız olması ve boş görünüş effekti ile effektivsizlik
7) brend strategiyada üstünluüklərin olmaması və nə üzərindən brendləşmənin dağınıq olması
8) SMM yalnış idarə olunması
9) fərdin sektorda payını və mövqeyini bilməməsi, sektor araşdırmasız yalnış addımlar
10) Copy-lərdən istifadə və zəif görünmə
11) kompleks deyil, dağınıq addımlar
12) Marketinq üçün böyük maliyyə ayırıb, marketinq strategiyasız, brend strategiyasız addımlarскачать dle 10.4фильмы бесплатно