Həkimlərin brend olması üçün — MARKETİNQ PROBLEMLƏRİ » infoplus.az
1. Aclıqdan ölmək üzrə olan bir iti qurtarın, sizi dişləməyəcək. İnsan ilə it arasındakı başlıca fərq budur. (Mark Twain) 2. Ədalət topaldır,ağır-ağır gəzir, amma gedəcəyi yerə mütləq çatır. (Mirabeau) 3. Ağıllı adam ağlını işlədir. Daha ağıllı adam başqalarının da ağlını işlədir. (Bernard Shaw) 4. Özünü ağıllı göstərmə çabası,hər zaman ağıllı olmağı əngəlləyir. (La Rochefoucauld) 5. Ayaqda ölmək dizi üstə yaşamaqdan daha üstündür. (Gerge Washington) 6. Başqalarından üstün olmamız önəmli deyil, önəmli olan dünənki vəziyyətimizdən üstün olmamızdır. (Hind Atalar Sozu) 7. Bu dünyaya istədiyimiz kimi gəlmədik, bu dünyadan istədiyimiz kimi getməyəcəyik. (Ömər Xəyyam) 8. Pulunu itirən bir şeyini itimişdir,qürurunu itirən çox şeyini itirmişdir, amma cəsarətini itirən hər şeyini itirmişdir. (Goethe) 9. Düşmənlərinizi bağışlayın, bu bir böyüklükdür, amma onları unutmayın,bu axmaqlıqdır. (J.F.Kennedy) 10.Pis cəmiyyətin poza bilmədiyi insanə, pis dost pozar. (La Edri) 11. Yuxuları gerçəkləşdirmənin yeganə yolu oyanmaqdır. 12. Düşmən istəyirsinizsə dostlarınızı keçin, dost istəyirsinizsə buraxın dostlarınız sizi keçsin. 13. Getdiyiniz yolda heç bir çətinlikl qarşılaşmırsınızsa, o yol sizi heç vaxt doğru yerə aparmaz. 14. Hər zaman doğru danış ki, nə dediyini xatırlamaq zorunda qalmayasan. 15. Təcrübə bir insanın başından keçənlər deyil, başından keçənlərin buraxdığı izlərdir. 16. Yüksəlmənin ən alçaqcası, zəiflərin çiyninə basaraq yüksəlməkdir. 17. Bir qadının üzündə daşıdığı ifadə üstündəki paltardan daha önəmlidir. 18. Doğarkən ağladıq, heç olmasa yaşayarkən gülək. — Marcus Tullius Cicero aforizmləri
» » » Həkimlərin brend olması üçün — MARKETİNQ PROBLEMLƏRİ

Həkimlərin brend olması üçün — MARKETİNQ PROBLEMLƏRİ

Tarix: 25-02-2018, 19:43
Bölmə: Marketinq
Həkimlərin brend olması üçün — MARKETİNQ PROBLEMLƏRİ


Hazırda Azərbaycanın tibb sektorunda həkimlərin marketinq fəaliyyəti yox səviyyəsindədir.
Hər sahə üzrə bir həkimlə (cərrah, ginekoloq və s.) işləmək, onun PR işlərini həyata keçirmək və ona lazım olan auditorianı yığmaq asan məsələ deyil. Amma bu ağır və uğurlu addımlar şirkətimiz tərəfindən peşəkarcasına həyata keçirilir.

Bu sözləri "Ölkə.Az"a açıqlamasında “Modern Marketing Group”un təsisçisi, tanınmış marketoloq Yusif Vəliyev bildirib.

Onun sözlərinə görə hazırda Azərbaycanda həkimlər tərəfindən edilən marketinq fəaliyyətinin yalnız böyük maliyyə itkisi və kiçik təsirlərdən başqa bir faydası yoxdur. Səbəb fəaliyyətin peşəkar səviyyədə qurulmaması, marketinq biliklərinin azlığı, plansızlıq və.s.-dir. Bir çox şəxslər marketinq strategiyalarını yaratdıqları və reallaşdırdıqları zaman aşağıdakı yalnışlıqlara səbəb olurlar:
1) Vahid brend üslubun olmaması;
2) Strategiyanın plansız və istək üzərindən qurulması;
3) Hədəf kütlənin ehtiyac və istəklərinin nəzərə alınmaması;
4) Strategiyanın hədəfi ilə fərdin hədəflərinin uyğunlaşmaması;
5) Strategiyanın arxasında fəaliyyətin göstərilməməsi;
6) Reklamın dayaqsız olması və boş görünüş effekti ilə effektivsizlik;
7) Brend strategiyada üstünlüklərin olmaması və nə üzərindən brendləşmənin dağınıq olması;
8) SMM-in yanlış idarə olunması;
9) Fərdin sektorda payını və mövqeyini bilməməsi, sektor araşdırmasız yalnış addımlar;
10) Copy-lərdən istifadə və zəif görünmə;
11) Kompleks deyil, dağınıq addımlar;
12) Marketinq üçün böyük maliyyə ayırıb, marketinq strategiyasız, brend strategiyasız addımlar.
Azərbaycanda isə hazırda bu işin peşəkarından çox, qeyri-peşəkarları fəaliyyət göstərir ki, bu da yüksək məbləğdə pulların boşa getməsindən başqa bir şey deyil. Tanınmış marketoloq Yusif Vəliyevin sözlərinə görə, plansız marketinq fəaliyyətindən ən yaxşı halda 5% nəticə götürmək olur. Amma, bu işi peşəkarcasına və uğurlu həyata keçirdikdən sonra yüksək nəticə əldə etmək olar.
“Modern Marketing Group” şirkəti pulların əlavə olaraq xərclənməsinə, qeyri-peşəkarcasına və bazar araşdırması aparmadan marketinq fəaliyyətinin göstərilməsinə bir mənalı olaraq qarşıdır. Çünki, insanların hazırda marketinq səviyyəsinin olmamasından istifadə edən şəxslər, onlara lazım olmayan auditorianı pul ilə satmaqdan başqa bir şey deyil.
Qeyd edək ki, marketinq fəaliyyəti yalnız bu günü deyil, gələcəkdəki məqsədlərə çatmağa hesablanmalıdır. Belə olduqda, daha sağlam və uzunmüddətli nəticələr əldə olunur.скачать dle 10.4фильмы бесплатно