/ Dili yəyiş:
İdarə etmək çox çətindir, əgər bunu təmiz vicdanla edirsənsə. (Napaleon I)
Tarix: 31-05-2018, 20:53
Bölmə: Marketinq
İnsan özü öz şirkəti ola bilər. Jurgen Salenbacher “Şəxsi brendinizi yaradın” kitabında qeyd edir ki, insanın özünün idarə etdiyi şəxsi brendi bütün bazarlarda faydalı olacaq. Bunun üçün lazımi bilik və bacarıqlara, düzgün yanaşmaya malik olmalısınız. Əgər bu xüsusiyyətlər hələ sizdə yoxdursa,
Tarix: 27-05-2018, 20:55
Bölmə: Marketinq
Müasir şirkətlərin qarşısında duran ən böyük məqsədlərdən biri müştəri qazanmağın və onu daimi müştəriyə çevirməyin optimal variantını tapıb tətbiq etməkdir. Müştəri cəlb etmək üçün artıq ənənəvi üsullar var reklam, marketinq tədbirləri və s. Qeyd edilən tədbirlər daha çox yeni müştəri kütləsini
Tarix: 27-05-2018, 20:44
Bölmə: Marketinq
Demarketing (məhdudlaşdırma metodu) – Demarketinq metodunun tətbiqində məqsəd istehlakçıları müəyyən müddətə və yaxud həmişəlik istehlak etdikləri hər hansı bir məhsulun istifadəsindən yayındırmaqdır. Demarketinq, məsələn, bir məhsul və ya xidmətin qiymətinin artırılması, reklam və təqdimat
Tarix: 22-05-2018, 09:20
Bölmə: Marketinq
İşiniz müştəriyə istənilən xidmət təklif etməkdirsə, deməli mütləqdir ki, sizin verdiyiniz xidmətdən narazı olan müştəri olacaq. Müştəri narazıdırsa və şikayət edirsə nə edirsiniz? - Üzr istəmək naminə üzr istəyirsiniz; - Ümumiyyətlə müştəriyə şikayət etmək şansı vermirsiniz; - Müştərinin
Tarix: 6-05-2018, 21:04
Bölmə: Marketinq
Gizli marketinq reklamın ən effektli növlərindən biridir. Bu, ilk növbədə, insanın onu reklam kimi qəbul etməməsi ilə bağlıdır. Bəzən gizli marketinqi viral və partizan marketinqi ilə səhv salırlar, lakin ümumi oxşarlığa baxmayaraq, onların bir-birindən fərqli üç müxtəlif marketinq növü olduğunu
Tarix: 4-03-2018, 17:22
Bölmə: Marketinq
Məhsul və yaxud xidmətinizdən heç də hər müştəri daimi alıcıya çevrilmir. Və çətin ki, tanışlarına sizi məsləhət görsün. İstədiyini əldə etdi və unutdu. Əsl loyallığın yaradılması xüsusi bacarıqdır. Hansı müştəri sizi öz dostlarına və tanışlarına məsləhət görəcək və bunu böyük həvəslə edəcək?
Tarix: 25-02-2018, 19:44
Bölmə: Marketinq
Artıq yalnız marketinq sektorunda çalışanlar deyil, bu sahədən uzaq digər peşə sahibləridə marketinqin vacibliyini fərqindədirlər. Hansı ki, inkişaf etmiş, hətda inkişafda olan bir çox ölkələrdə bunun çoxdan fərqində və önəmsəyirlər. Siz hər hansısa bir avropa ölkəsində, və ya daha yaxın nümunə
Tarix: 25-02-2018, 19:43
Bölmə: Marketinq
Hazırda Azərbaycanın tibb sektorunda həkimlərin marketinq fəaliyyəti yox səviyyəsindədir. Hər sahə üzrə bir həkimlə (cərrah, ginekoloq və s.) işləmək, onun PR işlərini həyata keçirmək və ona lazım olan auditorianı yığmaq asan məsələ deyil. Amma bu ağır və uğurlu addımlar şirkətimiz tərəfindən
Tarix: 28-01-2018, 20:36
Bölmə: Marketinq
Bir məhsulu hər kəsə satmaq ya da bir hədəf kütləyə 10 fərqli məhsul satmaq istəyi Azərbaycan biznesləri üçün əsas faciələrdən biridir. Çünki hamı hər kəsə nəsə satmaq istəyir. Bu isə nəticə etibarı ilə bizneslərin öz bazar paylarını itirmələrinə, müştəriləri rəqiblərə qaçırtmalarına və əsasən də
Tarix: 27-12-2017, 18:50
Bölmə: Marketinq
Günümüz iş dünyasında şirkətlər üçün ən dəyərli varlıqlar müştəriləridir. Buna görə də şirkətlərin ən başlıca məqsədi ən dəyərli varlıqlarını məmnun etmək və bu məmnuniyyətin davamlılığını təmin etmək olmalıdır. Məhz bu səbəbdən müasir marketinq anlayışını “müştərilərə yönəlik marketinq” anlayışı