/ Dili yəyiş:
“Biznes aləmində iki növ mənfəət anlayışı mövcuddur: nağd və təcrübə, ilk növbədə təcrübə toplayın, nağd isə sonra özü gələcək.”
Tarix: 14-03-2018, 19:45
Bölmə: Menecment
Sizi liderliyə aparan beş taktika Rəhbərlik və liderlik arasındakı fərqlər həmişə müzakirə mövzusu olmuşdur. Bu iki anlayış arasındaki fərq aşağıdakı kimidir: Rəhbərlik: Uğur qazanmaq üçün digər insanlara fokuslanan təsirdir. Liderlik: İnsanın ona inanan insanlara xidmət göstərməsi və onları
Tarix: 4-03-2018, 17:24
Bölmə: Menecment
İşi dəyişmək fikri əl-qolunuzu bağlayırsa və öz gücünüzə əminisizliklə bağlı əzab çəkməyə vadar edirsə narahat olmayın. Həqiqətən də irəli getmək və seçdiyiniz fəaliyyət sahəsi üzrə uğura nail olmaq istəyirsinizsə bu qorxunun öhdəsindən gəlmək mümkündür. Alimlər belə hesab edir ki, beyin işi
Tarix: 4-03-2018, 17:22
Bölmə: Marketinq
Məhsul və yaxud xidmətinizdən heç də hər müştəri daimi alıcıya çevrilmir. Və çətin ki, tanışlarına sizi məsləhət görsün. İstədiyini əldə etdi və unutdu. Əsl loyallığın yaradılması xüsusi bacarıqdır. Hansı müştəri sizi öz dostlarına və tanışlarına məsləhət görəcək və bunu böyük həvəslə edəcək?
Tarix: 25-02-2018, 19:44
Bölmə: Marketinq
Artıq yalnız marketinq sektorunda çalışanlar deyil, bu sahədən uzaq digər peşə sahibləridə marketinqin vacibliyini fərqindədirlər. Hansı ki, inkişaf etmiş, hətda inkişafda olan bir çox ölkələrdə bunun çoxdan fərqində və önəmsəyirlər. Siz hər hansısa bir avropa ölkəsində, və ya daha yaxın nümunə
Tarix: 25-02-2018, 19:43
Bölmə: Marketinq
Hazırda Azərbaycanın tibb sektorunda həkimlərin marketinq fəaliyyəti yox səviyyəsindədir. Hər sahə üzrə bir həkimlə (cərrah, ginekoloq və s.) işləmək, onun PR işlərini həyata keçirmək və ona lazım olan auditorianı yığmaq asan məsələ deyil. Amma bu ağır və uğurlu addımlar şirkətimiz tərəfindən
Tarix: 12-02-2018, 13:59
Bölmə: Mühasibatlıq
Alqı-satqı müqaviləsinin mahiyyəti mülkiyyətin satıcıdan alıcıya keçməsidir. Satıcı müqavilədə müəyyən edilmiş müddət çərçivəsində malı bütün aksessuarlar və sənədlərlə birgə alıcıya ötürməyi öhdəsinə götürür. Alıcı isə bu məhsulu qəbul etməyi və qarşılığında müəyyən məbləğ ödəməyi vəd edir.
Tarix: 28-01-2018, 20:36
Bölmə: Marketinq
Bir məhsulu hər kəsə satmaq ya da bir hədəf kütləyə 10 fərqli məhsul satmaq istəyi Azərbaycan biznesləri üçün əsas faciələrdən biridir. Çünki hamı hər kəsə nəsə satmaq istəyir. Bu isə nəticə etibarı ilə bizneslərin öz bazar paylarını itirmələrinə, müştəriləri rəqiblərə qaçırtmalarına və əsasən də
Tarix: 27-12-2017, 18:50
Bölmə: Marketinq
Günümüz iş dünyasında şirkətlər üçün ən dəyərli varlıqlar müştəriləridir. Buna görə də şirkətlərin ən başlıca məqsədi ən dəyərli varlıqlarını məmnun etmək və bu məmnuniyyətin davamlılığını təmin etmək olmalıdır. Məhz bu səbəbdən müasir marketinq anlayışını “müştərilərə yönəlik marketinq” anlayışı
Tarix: 22-12-2017, 14:56
Bölmə: Marketinq
Məhsul və xidmətlərinizin satışını artırmaq və ya şirkətinizin marketinq strategiyasını inkişaf etdirmək üçün ehtiyac duyduğunuz fikirləri haradan tapa bilərsiniz? Bu suallara cavabınız yoxdursa, sizə bəzi ipuçları verə bilərik. Bu yazı marketinq və satış proseslərini inkişaf etdirmək istəyən
Tarix: 20-12-2017, 14:31
Bölmə: Marketinq
Bir markanın kimliyi onun olar və olmazlarından ibarətdir. Azərbaycanın aparıcı gündəlik tələbat məhsulları istehsalı şirkətlərinin marketinq və marka idarəçiliyində 10 ilə yaxın çalışmış, hazırda isə Apamark Marketinq və PR şirkətinin Biznesin inkişafı üzrə mütəxəssisi Emil Əlizadə ilə müsahibə.