/ Dili yəyiş:
Ağıllı adam ağlını işlədir. Daha ağıllı adam başqalarının da ağlını işlədir. (Bernard Shaw)
Tarix: 27-12-2017, 18:50
Bölmə: Marketinq
Günümüz iş dünyasında şirkətlər üçün ən dəyərli varlıqlar müştəriləridir. Buna görə də şirkətlərin ən başlıca məqsədi ən dəyərli varlıqlarını məmnun etmək və bu məmnuniyyətin davamlılığını təmin etmək olmalıdır. Məhz bu səbəbdən müasir marketinq anlayışını “müştərilərə yönəlik marketinq” anlayışı
Tarix: 22-12-2017, 14:56
Bölmə: Marketinq
Məhsul və xidmətlərinizin satışını artırmaq və ya şirkətinizin marketinq strategiyasını inkişaf etdirmək üçün ehtiyac duyduğunuz fikirləri haradan tapa bilərsiniz? Bu suallara cavabınız yoxdursa, sizə bəzi ipuçları verə bilərik. Bu yazı marketinq və satış proseslərini inkişaf etdirmək istəyən
Tarix: 20-12-2017, 14:31
Bölmə: Marketinq
Bir markanın kimliyi onun olar və olmazlarından ibarətdir. Azərbaycanın aparıcı gündəlik tələbat məhsulları istehsalı şirkətlərinin marketinq və marka idarəçiliyində 10 ilə yaxın çalışmış, hazırda isə Apamark Marketinq və PR şirkətinin Biznesin inkişafı üzrə mütəxəssisi Emil Əlizadə ilə müsahibə.
Tarix: 14-12-2017, 08:46
Bölmə: Marketinq
Uğurlu marka bazara təqdim etmək sənət və elm tələb edir. Əlbəttə, bu ikisini harmoniyasını yaratmaq üçün uzun, çətin müddət də tələb olunur. Facemark.az xəbər verir ki, sahibkar və menecerlər xətalı bir strateji yol ilə innovativ marka yaratmaqdan uzaqlaşaraq təqlidçiliyə yol verə bilərlər. Buna
Tarix: 10-12-2017, 14:35
Bölmə: Marketinq
Mövcud bazarlarda şirkətlər arası rəqabət qaçılmazdır və kəskin rəqabət şəraitində isə fərqlənmək lazımdır. Hətta mən deyərdim ki, fərqlənmək mütləq və vacibdir və müştərilər bu fərqliliyi görə bilməlidirlər. Əgər müştəri sizin fərqliliyinizi görüb başa düşə bilmirsə və sizi rəqiblərinizdən ayıra
Tarix: 18-11-2017, 12:00
Bölmə: Marketinq
Bu dəfəki bloq mövzumuzu günümüzdə aktual olan mövzulardan biri üzərinə qurduq. Əsəbi müştərilərlə necə davranmaq lazımdır?! Müştərini boş verək getsinmi, təbii ki, yox. Bəs o müştərini necə sakitləşdirib yenidən daimi müştəriyə çevirək? Bir çox səbəblərə görə iş həyatımız stress və gərginlik
Tarix: 18-11-2017, 11:58
Bölmə: Marketinq
Sadə dildə desək, qiymət bir tərəfin digər tərəfə məhsul və ya xidmət qarşılığında verdiyi ödəniş və ya kompensasiya miqdarıdır. Şirkətlərin qiymətqoyma strategiyasını seçməsi üçün bir neçə metodu ola bilər. Bu strategiya həm müştərinin, həm sahibkarın ehtiyaclarının balanslaşdırılmasına xidmət
Tarix: 28-10-2017, 18:52
Bölmə: Marketinq
“FOMO” terminini daha öncə eşitmisinizmi? İlk dəfə 2013-cü ildə Oxford lüğətinə daxil olan bu terminin açılışı “ fear of missing out” – “olan bitəni qaçırtmaq” anlamını verir. Psixoloqlara görə isə bu hiss bizə lap qədimlərdən homosapienslərdən qalma bir hissdir.Biz əslində keçmişdən bəri düzgün
Tarix: 3-10-2017, 21:09
Bölmə: Marketinq
Marlboro'nun ilk satışa çıxdığı illərdə satışları çox aşağıydı və iflasa yaxın idi. Bu çətin günlərdə ortaya çıxan bir adam satışları 3 dəfə artıracağını iddia etdi. Əgər satışlar 3 dəfə artsa şirkətin yarısına ortaq olmaq istəyirdi. Bu pis vəziyyətdə şirkətin itirəcək çox şeyi olmadığından təklifi
Tarix: 17-09-2017, 12:31
Bölmə: Marketinq
Tibb mərkəzlərinin 7 gün 24 saat fəaliyyət göstərdiyini və insan sağlamlığı üçün xidmət etdiyini nəzərə aldıqda istifadə olunan bir çox məhsulların xüsusi əhəmiyyətli məhsullar olduğunu görürük. Həmin məhsullar səhiyyə xidmətlərinin vaxtında və təsirli şəkildə təqdim olunmasını təmin edir. Burada