/ Dili yəyiş:
“Fikir – hər şeyin başlanğıcıdır. Fikirləri də idarə etmək mümkündür. Ona görə də mükəmməlliyin başlıca şərti – fikirlər üzərində işləməkdir”. -L.N. Tolstoy
Tarix: 28-10-2017, 18:52
Bölmə: Marketinq
“FOMO” terminini daha öncə eşitmisinizmi? İlk dəfə 2013-cü ildə Oxford lüğətinə daxil olan bu terminin açılışı “ fear of missing out” – “olan bitəni qaçırtmaq” anlamını verir. Psixoloqlara görə isə bu hiss bizə lap qədimlərdən homosapienslərdən qalma bir hissdir.Biz əslində keçmişdən bəri düzgün
Tarix: 3-10-2017, 21:09
Bölmə: Marketinq
Marlboro'nun ilk satışa çıxdığı illərdə satışları çox aşağıydı və iflasa yaxın idi. Bu çətin günlərdə ortaya çıxan bir adam satışları 3 dəfə artıracağını iddia etdi. Əgər satışlar 3 dəfə artsa şirkətin yarısına ortaq olmaq istəyirdi. Bu pis vəziyyətdə şirkətin itirəcək çox şeyi olmadığından təklifi
Tarix: 17-09-2017, 12:31
Bölmə: Marketinq
Tibb mərkəzlərinin 7 gün 24 saat fəaliyyət göstərdiyini və insan sağlamlığı üçün xidmət etdiyini nəzərə aldıqda istifadə olunan bir çox məhsulların xüsusi əhəmiyyətli məhsullar olduğunu görürük. Həmin məhsullar səhiyyə xidmətlərinin vaxtında və təsirli şəkildə təqdim olunmasını təmin edir. Burada
Tarix: 17-09-2017, 12:26
Bölmə: Marketinq
Marketinqdə önəm kəsb edən məsələlərdən biri də məhsulun qablaşdırılmasıdır və bu faktor məhsulun tanıdılması, müştəri önündə ilk təəssüratın yaradılması, brend imicinin formalaşdırılması üçün önəmli sayılır. Burada qablaşdırmanın satışa olan təsirinə də toxunacağıq. İnformasiya, məhsulun və ya
Tarix: 17-09-2017, 12:18
Bölmə: Marketinq
Ara sıra böhrana dair yazılarımda toxunuram. Bu dəfə isə marketinqin və marketoloqların böhranlı dönəmlərdə olan rolundan yazası oldum. Heç də yaxşı dönəm yaşamadığımızı demək olar ki, artıq hər kəs görür və hiss edir. Ölkəmizdə 2015-ci ildən başlayan iqtisadi böhran dərinləşdikcə artıq sabit
Tarix: 13-09-2017, 10:04
Bölmə: Marketinq
1. Kişi kostyumları dükanın sahibi öz satışlarını artırmaq istəyirdi. O, min ədəd fərqli qəpik sifariş etmişdi, bu qəpikləri hansısa ölkənin pullarını xatırladırdı. Bu qəpiklər, platin, qızıl və gümüşlə örtülmüş və bütün dükanlara paylanmışdı. Satıcı kostyumu bağlama kimi hazırlayıb, müştəriyə
Tarix: 28-08-2017, 20:13
Bölmə: Marketinq
Heç kimə sirr deyil ki, alıcıların loyallığını qazanmaq bir qədər çətindir. Bunun üçün çox və gərgin işləmək lazımdır. Lakin bu hələ kifayət etmir: müştərini necə qoruyub saxlamağı, onu necə “daimi” etməyi bacarmaq və onun sizə dəfələrlə yenidən geri dönməsinə nail olmaq lazımdır. Infoplus.az
Tarix: 28-08-2017, 20:10
Bölmə: Marketinq
Sonsuz sorğular və yeniliklər müştərini şirkətinizdən uzaqlaşdıra bilər. Və bu zaman xidmətlərin genişləndirilməsinə edilən xərclər özünü doğrultmayacaq. Hər kəs bilir ki, xidmət müştərinin qorunub saxlanılması zamanı vacib tərkib hissələrindən biridir. Müştəriyə sadəcə məhsul satmaq azdır.
Tarix: 28-08-2017, 20:08
Bölmə: Marketinq
Bəyəndiyiniz məhsulu sizə ən uyğun qiymətə almaq üçün dörd məsləhətdən yararlana bilərsiniz. Qiyməti endirməyin mümkün olub-olmadığını araşdırın: Qiymət endirməyin hətta xoş qarşılandığı ölkələrdə belə bəzən bunu hər yerdə etmək mümkün olmur. Xoşagəlməz vəziyyətə düşməmək üçün qiymət “öldürməyə”
Tarix: 16-08-2017, 11:24
Bölmə: Marketinq
1-Özünüzü dizayner kimi görməyin müştəri olaraq görün. Çünki vizit kartınız sizin yox, müştərinizin xoşuna gəlməlidir ki o sizdən məhsul və ya xidmət alsın. 2-Estetik və yadda qalan olmalıdır. Müştəri sizə sifariş verməsə belə vizit kartı estetik dizayn baxımından atmamalıdır. 3-rənglərə diqqət